من کاغذی!

نوشته های یک اسفندی

من کاغذی!

نوشته های یک اسفندی

شروع میشود!

سلام دوستان، بعد از مدتها تصمیم گرفت دوباره شروع کنم! چیو؟ خوب وبلاگ نویسی دیگه!

خلاصه از فردا شروع میکنم! امیدوارم وبلاگ خوبی بشه و نظر شمارو جلب کنه.

فعلا واسه شروع همین قدر بسه!

تا مطلب بعدی بای...

نظرات 4 + ارسال نظر
نام و نام خانوادگیarshin دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ق.ظ

اقا غلط دستوری داری. باید بگی ـ تصمیم گرفتم ـ

Dream Girl دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:52 ق.ظ http://i-and-me.blogsky.com/

سلااااام

دیدم اسفندی هستی حیفم اومد بهت سلام نکنم!

حتما وبلاگ خوبی میشه!

اسفندی هستی دیگــــــــــــــــــه

ای ول

خدارو شکر از این اسفندی بودن یه خیری به ما رسید! شما هم اسفندی هستی؟ ایول !

نام و نام خانوادگیarshin دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ

باید بگی وبلاگ نویسی ـروـ دیگه

آقا معلم گیر دادیا!!! شیرینیه این وبلاگ به بیسواد بودنه نویسندشه D:

حسین دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز دوباره به وبلاگ شما اومدم وبلاگ شما واقعا زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد